دیجیتال مارکتینگ
اخیرا و مخصوصا از زمان شیوع ویروس کرونا با گسترش فروش اینترنتی محصولات، دیجیتال مارکتینگ هم با اقبال زیادی روبرو شده است.
مشتریان یک کسب و کار از طریق موتورهای جستجو (گوگل)، شبکههای اجتماعی (از جمله اینستاگرام)، ایمیل و وبسایت به کسب و کار متصل میشوند و با اطلاع یافتن درباره ارزش پیشنهادی آن، تصمیم میگیرند که خرید کنند یا نه؟
گسترش روز افزون گجتهای دیجیتال و آنلاین امکان دسترسی به افراد را به صورت آنلاین و گسترده فراهم کرده است. از طرفی دیگر، به واسطه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ امکان برقراری ارتباط تعاملی با مشتریان بالقوه فراهم شده است.
امروزه سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها در حال تبدیل شدن به یک ضرورت است چراکه محتوای منتشر شده از طریق کانالهای آنلاین، کمک میکند تا مردم درباره آن برند خاص یاد بگیرند و میزان آگاهی از برند افزایش پیدا کند. بنابراین دیجیتال مارکتینگ با دسترسی به تعداد زیادی از افراد با هزینه کمتر، رشد و رسیدن به اهداف کسب و کار را تسهیل میکند.


تعریف دیجیتال مارکتینگ
- به هر نوعی از تلاش بازاریابی که در بستر اینترنت اتفاق میافتد، دیجیتال مارکتینگ گفته میشود (هاب اسپات).
- بازاریابی دیجیتال بخشی از بازاریابی است که از اینترنت و فناوری های دیجیتال مبتنی بر اینترنت مانند رایانههای رومیزی، تلفنهای همراه و سایر رسانهها و پلتفرمهای دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند (ویکی پدیا).
- به کار فروش کالاها و خدمات از طریق کانالهای دیجیتال از جمله شبکههای اجتماعی، سئو، ایمیل و اپلیکیشنهای موبایل، دیجیتال مارکتینگ گفته میشود (Neil Patel).
مزایای دیجیتال مارکتینگ
- دسترسی جهانی به بازارها – دسترسی به بازارهای جدید با هزینه کم
- قابلیت اندازه گیری عملکرد کمپینهای تبلیغاتی
- شخصی سازی پیام تبلیغاتی برای مشتری
- بهبود نرخ تبدیل افراد به مشتری
- بهبود اعتبار اجتماعی به واسطه تعامل با مشتری


خدمات قابل ارائه
- طراحی اختصاصی سایت
- مدیریت پروژههای دیجیتال مارکتینگ
- مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کمک به صاحبان مشاغل و مدیران بازاریابی و با هدف پاسخ به سؤالات کسب و کار و بهبود عملکرد و فرآیند بازاریابی طراحی شده است. رویکرد من به عنوان یک مشاور دیجیتال مارکتینگ به سمت بررسی اهداف کسب و کار، فناوری و دیتاهای بازاریابی و حمایت از کسب و کارها در ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر است.
بنابراین با توجه به اینکه برای داشتن استراتژی موثر در دیجیتال مارکتینگ، اجرای استراتژی و ارزیابی پلنهای اجرا شده، تسلط بر دیجیتال مارکتینگ در شرکتها ضروری است؛ از این جهت، برای پیشرفت سریعتر در اجرای پروژههای دیجیتال مارکتینگ بهره گیری از یک مشاور خوب، توصیه میشود.
8 جلسه
+ 2 جلسه هدیه-
هر هفته 2 جلسه
-
هر جلسه یک ساعت
-
جلسات مجازی و حضوری
12 جلسه
+ 3 جلسه هدیه-
هر هفته 3 جلسه
-
هر جلسه یک ساعت
-
جلسات مجازی و حضوری
24 جلسه
+ 6 جلسه هدیه-
هر هفته 6 جلسه
-
هر جلسه یک ساعت
-
جلسات مجازی و حضوری
مدیریت پروژههای دیجیتال مارکتینگ
اگر در مدت زمان کوتاهی نیاز دارید که فردی خبره، مدیریت پروژههای دیجیتال مارکتینگ را بر عهده بگیرد؛ میتوانید از خدمات ما بهره بگیرید و مدیریت پروژههایتان را در کوتاه مدت به ما بسپارید.
بعد از این مدت و با استفاده از خدمات مشاوره، میتوانید خودتان مدیریت امور را بر عهده بگیرید.
مدیریت پروژههای دیجیتال مارکتینگ
تعرفه دقیق بر اساس اندازه و مدت هر پروژه-
قیمت دقیق بر اساس نوع پروژه مشخص میشود.
-
مدیریت پروژه مجازی و حضوری
طراحی اختصاصی وبسایت
علاوه بر بازاریابی در شبکههای اجتماعی، داشتن وبسایت حرفهای، برای هر کسب و کاری ضروری است. داشتن وبسایت خوب و حرفهای، مانند داشتن فروشگاهی در دسترس همه افراد آنلاین است.
طراحی حرفهای یک وبسایت برای گرفتن جایگاه برتر در گوگل، نیاز به تولید محتوای منحصر بفرد و رعایت قواعد و قوانین سئو دارد که همگی این موارد در طراحی وبسایتتان در نظر گرفته میشود.
طراحی سایت وردپرسی
قیمت دقیق بر اساس وبسایت مورد نیاز اعلام میشود-
قیمت دقیق بر اساس نوع وبسایت و امکانات درخواستی مشخص میشود.
-
مدیریت پروژه مجازی و حضوری